19.1.14

New in: I'm too busy - read my blog



I'm too busy - read my blog! Daar komt het kort gezegd wel op neer, alleen ben ik ook te druk om dit blog bij te houden. Dit shirt kreeg ik van mijn vriend als 'motivator' om het bloggen weer op te pakken. Superlief! Natuurlijk heeft ie' het shirt niet zelf gevonden (mijn vriend loopt niet standaard de vrouwenafdeling van de CoolCat af, althans dat vermoed ik) dus ik vind het superlief dat een vriendin van hem aan mij dacht toen ze het shirt zag. Thanks!
Dit shirt omvat twee liefdes van mij: allereerst het bloggen. Heerlijk. Nooit verwacht dat ik dat zou leuk zou vinden. Ook het lezen van blogs vind ik een heerlijke tijdbesteding. Op het moment ben ik helemaal weg van lifestyle blogs, en dan met name de artikelen over interieur en reizen.
Mijn andere liefde is quotes! Ik kan dagen spenderen aan het pinnen van quotes op pinterest. Wat heerlijk! Op het moment dat ik dit schrijf heb ik 1376 quotes op mijn "say it with..." board (zie het hier!) En ja, zoals je op de foto's ziet: ook in mijn huis komen quotes voor.



Helaas heb ik op het moment niet zoveel tijd voor het bloggen en het pinnen, omdat ik voor mijn werk een cursus Nederlands moet doen, die stiekem meer tijd kost dat ik aanvankelijk gedacht had.
In de tussentijd draag ik dus mijn nieuwe shirt zodat iedereen weet dat ze mijn blog moeten lezen, om te zien waar ik het zo druk mee heb. ;)

En waar zijn jullie zoal druk mee?

Shirt: Cool Cat

Follow me:
instagram: @amysfashionscrapbook

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...